Jag gillar

- Ska jag köpa den för 129, den svarta på gina. Den blir nog snygg.
- Jennie, den svarta på gina tricot, 129 kan du precisera dig lite mer?


Idag har jag varit på stan med min älskade lilla syster yster. Även om hon tror att ofta har tror att jag har en förmåga att tro att jag kan läsa hennes tankar är hon rätt go. Det visade sig att den svarta på gina för 129 inte alls fanns i svart utan bara i aprikos och vitt. Jennie letade efter en massa saker att ha till ikväll då hon ska skuta runt på arena. Jag gillar att hon ska skutta runt på arena.
Jag skulle också ut idag men eftersom jag är sjuk stannar jag hemma och kurerar mig. Jag gillar att jag är så mogen att jag har vett i skallen att göra det. haha

Jag köpte en ny dosa till vårat xbox. En rosa. Skitsöt. Nu kan vi spela matcher mot varandra.
Den rosa är mer min. Robin får att hålla sig till den gamla tråkiga vita. Jag gillar även att jag är så patatisk att jag tror att det blir ännu roligare att spela xbox men en finare dosa.
Kommentarer
Postat av: Jennie

haha, skutta är vad jag gör, blir så mycket roligare då?

Hur funkar dosan min kära?

2008-02-23 @ 12:03:37
URL: http://jenniecarolina.blogg.se
Postat av: Frida

Kanon bra ;) Jag spelar som en gud. haha

2008-02-24 @ 16:22:39
URL: http://fridaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0