Jakten på lycka

Tvillingarna gick vidare, men inte Carola.
Hon kunde inte riktigt jubla över sin plats i andra chansen.
Haha. Det tyckte jag var lite kul. Inte för att jag på någotvis inte gillar henne.
Tycker bara det är kul med lite små skrällar så melodifestivalen inte är så förutsägbar som alltid. I sju års present önskade jag mig Carola skivor, bara Carola skivor. Jag tyckte att hon var sjukt bra och kunde alla låtar. Det var verkligen hopprep framför spegeln vilket inte alls är lika töntigt som det låter.
Små stjärnorna i skolan, jag och Carola klingade fint. Alla och Carola klingade fint.
Sen hände något, Spice Girls kom och Carola var inte lika cool längre.

Nog med nostalgi. Nu ska jag se Jakten på lycka. Så fort Robin kommer hem.
Han är ute på uppdrag i verkligenheten och köper godis till mig.
Nej, han är inte alls en toffel. Bara tokunderbar!
Någon som sett filmen? Med Will Smith. Han spelar mot sin son.
Gulligt.

image139

Kommentarer
Postat av: hanna

åååå den filmen är grymt bra, och ungen är skitsöt! :)

2008-02-16 @ 23:03:39
URL: http://emtorp.blogg.se
Postat av: hanna

TA DET LUGNT FRIDA OLSSON, jag är hemma i 3 veckor :)
Har praktik och sportlov nu .. :D så JA det lär finnas gott om tid till att ses ;)

2008-02-16 @ 23:14:20
Postat av: katta

japp har sett den å visst va den bra??

2008-02-17 @ 10:55:32
Postat av: Tove

Haha, det pinsama är att jag kommer så väl ihåg att jag alltid tyckte att det var lika kul att komma upp till ditt rum i Väse -för där väntade minsann "Tommy tycker om mig" på högsta volym och brevpappersbyte! :D

2008-02-19 @ 10:18:20
URL: http://nogg.se/bjorkenbeck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0