Ny vecka

Njut av sportlovet alla ni som kan. Första gången på 13 år som jag inte har sportlov den här veckan. Life goes on as usual, Några av veckans händelser och måsten:


Jag fyller 20! Äntligen. 1 mars, säg grattis!
♥ Imorgon börjar jag ny kurs i skolan. Matte igen. Nu ska jag vara seriös och sitta kvar i skolan och plugga. Göra dagens uppgifter på rätt dag. Good luck have fun.
♥ 
Massa pyssel i lägenheten. I like. Såg skitsnygga vita spets gardiner i ett fönster när jag jobbade idag. Undra vart jag kan hitta liknande.
♥  Bli frisk, nu orkar jag inte vara sjuk mer. Men efter gårdags kvällen och dagens maraton jobb så är jag tillbaka på ruta ett igen. Bra Frida.
♥  En tur till Ikea, lämna tillbaka stolsdynorna och köpa en bricka så Robin har något till alla mina presenter och min lyxfrulle på min födelsedag. Jag ställer inga krav alls.
♥ Boka upp mina vänner så de är lediga då min 20 års dag ska firas.
♥ Stor städa och tvätta.
♥ Utgång
♥ Det mest självklara systemet! Ska titta, klämma och känna på allt. Hahah. Sen ska jag köpa en spritflaska till vårt vitrinskåp där vi har en hylla sparad till fina flaskor. Den är just nu tom.
♥  Städa garderoben?

Kommentarer
Postat av: Smousie

GRATTIS I FÖRSKOOOOTTT!!!

2008-02-24 @ 23:03:27
URL: http://smousie.blogg.se
Postat av: Sofia K

Samma här, första gången som jag inte har sportlov också :P

2008-02-25 @ 00:35:01
URL: http://sofiakpa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0