Rubrik

Hej!

Min helg har varit bra. Din? 
I fredags körde jag och Soff en hel dag på stan. Länge sen jag verkligen var på stan sist. Eller jag är ju där jämt men länge sedan jag shoppade. Blev en hel del. Lite för mycket kanske. Hittade en väska jag förälskade mig totalt i. Tyckte inte att jag kunde handla för mer eftersom jag köpt för så mycket. Vet att jag kommer att köpa den där här veckan så det är ju egentligen skitsamma.  Bra där.

I går jobbade jag. Började sju. Jag har verkligen svårt för att komma upp den tiden. Usch. Tänk vad många som börjar den tiden varje dag. Man har det bra som student.
Direkt efter jobbet var det bara att ge sig av till Tingvalla hallarna för match. Tror banne mig att innebandy är en bra sport för mig. Träningsvärken sitter på precis rätt ställen av kroppen där jag vill träna. hahah. Vi förlorade matchen men jag hade kul.
Efter matchen var det bara att skynda sig hem. Kalas var planerat. Kvällen var över det hela taget mycket trevligt även om utgången aldrig blev av.
Tack, Anton!

Nu ligger jag här i soffan. Borde egentligen plugga matte men det känns som ett avsnitt av Gossip Girl lockar mer. Me like. 

Ha en bra kväll!
Kommentarer
Postat av: soff

förlåt baby! i morgon gör vi något lugnt och mysigt innan jag far. puss

2008-02-10 @ 18:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0