självdisiplin

Självdisiplin är inte min grej.
Jag kan verkligen inte ta ut mig själv på gymmet. Kämpar lite halvt tills det blir jobbigt då slutar jag. I handbollen då någon sa åt en att göra något eller det var match och man kämpade för laget var det inga problem. Att säga åt sig själv att "Frida, nu fan tar du i!" det går bara inte. Men idag var dagen med stor D, jag gjorde ett försök. Jag stod extra länge på crosstarinern, (Ja, jag är en sådan tjej som tycker att nästan hela grejen med att gå på gym är att stå på den) svetten bara rann. Jag ökade vikterna i mitt program. Klarade precis tolv, kämpade som bara sjutton på den sista. Jag var verkligen helt slut när jag var färdig.
Men nu ligger jag här i soffan och är himla nöjd med mig själv.




Sen sist men inte minst så tillägnar jag det här inlägget till Johan för han hatar verkligen bloggar

Kommentarer
Postat av: katta

BRA JOBBAT FRAJDA!!

2008-02-06 @ 19:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0