A men ge er!

Smurajsvärd på willys och jag skojar inte!
Läs mer här
Pappa ringde nyss och berättade att hans sambo och min lillebror varit på Willys och handlat. Hon skulle köpa något på Rusta när de var klara och Gustav ville inte med in, han satt utanför och tittade in i den andra affären som säljer så mycket olika grejer att titta på när Karin hör hur massor med människor börjar skrika i den affären som jag inte vet vad den heter , hon bara släpper grejerna och springer efter bror min. En man går in och drar fram en kniv, ägaren svarar med att de fram ett samurajsvärd. Men ge er!
Vart fan ska jag handla nu?
Kommentarer
Postat av: hanna

asså shiit först är du vittne till ett bankrån, och sen detta..:S läskigt..

2008-01-02 @ 21:24:35
URL: http://emtorp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0