chocolate & silkes droppar

Nu är håret färgat. Chokladbrunt skulle jag vilja säga.
Det kommer kanske en bild imorgon. Mycket nöjd är jag.
Lite annorlunda men det man vänjer sig alltid. Har ju varit mkt mörkare i håret.
Klippte även luggen lite mer. Nu är den nästan som en hellugg men ändå sen.
Den där eventuella bilden visar bättre än vad jag förklarar.
Carin hade i silkes droppar i håret på mig. Något som Jennie pratade sig varm om i höstas.
Känns jättemjukt och ser glansigt ut, kan ju ha något att göra med att det är ny färgat.
Någon som har prövat silkesdroppar?
Kommentarer
Postat av: katta

fan va gött! ska bli kul å se imorn hehe! ja har prövat serum o vart fall om de e samma sak vette katten men..gött du blev nöjd!

2008-01-22 @ 18:51:28
Postat av: Frida

måste pröva sen. När pengarna börjar rulla in... hahah

2008-01-22 @ 20:55:38
Postat av: katta!

ja ja hoppas sverige vinner såklart...ser spännande ut i vart fall! men kan nog gå hur som helst! men vi håller tummarna!
ja de va rätt kul! hehe

ja gött "töligt" att de bara ska försvinna massa me en gång man fått dem typ..åååh suck...
jaja syns imorn!

2008-01-22 @ 21:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0