Ett försök till sympati

Har sovit hela dagen. Vaknat från och till i omgångar.
Sjuk är jag feber och ont i hela kroppen.
Endra har jag någon slänga av influensan eller vinterkräksjukan.
Inget är att hurra för och vilket fall som helst måste jag till skolan imorgon.
Matten är nämligen inte att leka med och imorgon är det nytt vilket jag inte får missa.
Går bara inte då är jag körd.
Nu är jag i alla fall pigg, inte ett dugg trött. Blir ingen sömn än på ett tag.
Sen att min kära pojke sover i soffan för att inte smittas gör inte saken bättre.
En film kanske?
Jag tycker så synd om mig själv att det är nästan pinsamt.

Grejsar med min blogg. Allt för att bli trött.
Vill lära mig lite men det går inte så bra.
Allt jag kan är att göra en stor profilbild
Letar tips här

God natt!

Kommentarer
Postat av: katta

de börjar ju likna nåt nu ;) hehe designen på bloggen asså!

2008-01-28 @ 19:00:55
Postat av: Tove

Krya på massa kusin-vitamin :) [vitamin som förövrigt kanske vore något mot sjukan och tröttheten?]

2008-01-28 @ 19:41:03
URL: http://nogg.se/bjorkenbeck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0