Första, andra, tredje!

Jag är så trött, håller på att somna. Men jag måste vara uppe ett tag till. Till 02:20 närmare bestämt. Då avslutas tradera auktionen om tågbiljetten till Stockholm. Jag har redan en biljett. 06:04 har ingen lust alls att gå upp då. Ingen lust alls att vandra runt i Stockholm med en massa väskor och krångla. Skulle ändå bara köpa en massa saker som jag inte behöver men plötsligt känner ett jättebehov av. Nej, jag vill ha en klapp, klappresa. Snabbt ska det gå. Därför hoppas jag på den här biljetten.
Ska upp till Umeå och hälsa på mami. Har inte varit där sedan påsk så det kanske är dags nu. Ta det lugnt och umgås med familjen. Bli ompysslad och känna mig som det barn jag är. Lovleeey

Fikade med Bangshöj förut. 23 ska hon ut och resa. Tre och en halv månad i Australien, Thailand, Kambodja och lite mera. Nej, jag är inte alls avundsjuk. Ligga på stranden med en drink och bara vara. Underbart! Vi siktar på Barcelona jag och älsklingen. Hoppas vi kommer iväg. Vore sjukt kul.

Annars är jag en sådan där hopplös människa som tror att när jag gått på en träning ska jag se resultat och en dreambody. Särsklit nu när jag har tränat fyra gånger på fem dagar. Men nej, den som väntar på något gått väntar aldrig för länge. Nepp, nepp. Bokade tid med personlig tränar idag också. Jag är på gång.

Nej, men ni ha det bra!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0