Gatubarnet

Torsdag är det idag och jag är nyklippt. Tänkte lägga upp en bild men eftersom jag har så långt hår syns det knappast ändå. Klippte dock lite lugg. Inte hellugg för det och jag går inte riktigt ihop så en snelugg fick det bli. Dags att ta tag i det här med att färga håret snart. Har utväxt som heter duga. Vet ju inte vad jag vill göra bara. Idag lutar det åt min naturliga igen så jag slipper springa hos frisören så ofta men igår var jag bombsäker på att ljust ska det fortsätta vara. Får nog ta mig en funderare till.

Sitter i skolan nu. Har ta mig tusan ingen annanstanns att ta vägen. Tapetserar röran är inte ett alternativ. Mina vänner är lite mer vettiga än mig och går i skolan eller jobbar, mina föräldrar lika så. Jag vill inte sitta mer i det kära universitetsbibloteket. Har inget att plugga så jag sitter bara och kollar runt på andra bloggar och facebook. Är rätt trött på det nu.

träna, kanske?
Kommentarer
Postat av: katta

men ja hade hellre gjort de än haft en tenta och massa kompletering att göra!! blää på alina! så du ska va glad för de! ,)

2008-01-17 @ 15:27:57
Postat av: katta

har du förresten fått inbjudan te korridorsfesten som joahn å anton skulle ha på lörda i Unionen??
ja tänkte iaf gå...e du på?

2008-01-17 @ 18:57:37
Postat av: Frida

Ja, det har jag men jag vet inte riktigt min kompis fyller tjugo också så men jag har inte riktigt bestämt mig än. Har tänkt att vara på ena stället först tror jag :)
Tentan klarar du nu det vet jag ;D
Jo, men jag fick med lite kompletteringar. Alina och Tommy var rätt olika tycker jag :P Alldeles skogstokig blir jag på dessa rapporter. Men nu kommer det matte och då blir det inga rapporeter.
Vi hörs imorgon efter din tenta tycker jag! Lycka till! Puss

2008-01-18 @ 10:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0