I nya skor

Det är inte direkt så att jag är någon universitetsveteran
Men ändå jag har gått där i mer än ett halvår.
I måndags började vårterminen på universitetet, vilket betyder många nya studenter.
Det är lite som att börja gymnasiet, de står i flok och ser alldeles vilsna ut.
Spelar ingen roll att jag säkert är yngre än 90 % som börja när man är ny ser man alltid liten och bortkommen ut.
Jag var säkert värst när jag började men det är en annan grej. Nu är jag to cool. haha
Däremot kan matte och skalär produkter gå och ta sig, jag vet moget sagt.
Men det gör mig vilsen
Kommentarer
Postat av: Frida

haha jo men visst vettu :D haha jovars det är bara bra ! :D Sj? mkt plugg? Pussis

2008-01-24 @ 14:51:31
URL: http://fridaemtorp.blogg.se
Postat av: soff

ojojoj jag ser en förändring!

2008-01-24 @ 16:54:19
Postat av: Frida

Ja, jennie greja lite förut men jag blev intet nöjd så hon får allt fortsätta :P

2008-01-24 @ 22:22:56
URL: http://fridaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0