Inget slår fredagar



 
Hej!
Imorgon kommer min lillebror hit. Han ska sova över. Det ska bli en riktig myskväll. Lik dem man hade när man var liten. När man verkligen längtade efter fredagarna vilket betydde god mat, dricka och fredagsmys. Jag älskade verkligen fredagarna, det var alltid något bra på Tv också. Klockan åtta. Fångarna på fortet, gladiatorerna, på rymmen. Blir alldeles nostalgisk när jag sitter här och tänker på det. När jag blir mamma ska jag köra stenhårt på mysfredagar. Det är länge kvar dit men i alla fall :)

Helgen börjar imorgon eftersom jag är ledig varje fredag. I like. Den kommer att bli riktigt lugn. Ska ägna hela åt att kurera mig, mysa och att plugga. Ska bli alldeles underbart!

Ska ta tag i matten nu. Orkar inte, vill inte. Har pluggat jättemycket idag men är långt efter eftersom jag har varit sjuk hela veckan och bara orkat gå på föreläsningarna. Bra gjort det tycker jag. Men just nu är det inge lockande att plugga. Jag har i alla fall bestämt mig för att läsa så att jag kan läsa till civilingenjör vilket betyder att jag kommer att läsa massor med matte. Tror jag, ska gå och prata med syon någon dag i nästa vecka.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0