Kommer du och städar?

Hej!

Sovrummetär nu tapetserat och vardagsrummet är klart sedan i fredags. Ingen idé att ta några kort då allt är en enda röra. Hallen, köket och badrummet är kvar. Man bara flyttar alla grejer från ena stället till andra. Känner mig som en flyttgubbe. Bär och bär.
Idag var vi och kollade på gardiner, hittade inga jag ville ha. Vet precis hur de ska se ut, kan bara inte förklara och jag har inte hittat dem en. Brunt och beigt går vardagsrummet i och jag skulle vilja bryta av det. Men när jag hittar dem så kommer jag veta precis. Köpte iaf en gardinstång till vardagsrummet, där ska det inte vara kappor utan panel eller vanliga långa gardiner. En svart blev det. Snyggare en kirschstänger vill jag lova.

Nej, nu ska jag se 100 girls. Någon som sett den?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0