När man vill verka duktig

10 veckor med bara matte väntar. Härliga tider. haha. Min nya kurs kommer att bli succé. Dock gillar jag schemmat. Trodde att jag skulle behöva gå till skolan 8-16 varje dag men när jag tittade lite närmare såg jag att jag har föreläsningar två timmar måndag och tisdag + tre timmar onsdag och torsdag den övriga tiden är till för att räkna. Dessutom är jag ledig varje fredag. Det här gillar jag. Kommer aldrig klara arbeteslivet med 8 timmars dagar. Ska dock vara flitig och sista i skolan och räkna dagens uppgifter. Jag och Katharina $ahr lovat oss det. Så säger man ju alltid i början, typ som att man ska hålla det städat när man väl har städat. Lycka till på den och lycka till med matten.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0