tatto

Har ni sett Carolina Gynnings tatuering på ena handleden? Ett hjärta. Skittsnyggt!
Jag brukar inte vara så mycket för tatueringar men på handleden tycker jag att det är så snyggt. Skulle jag göra en skulle de absolut bli där. Men vad tusan skulle jag tautera in. Viktoria Beckham har datumet då hon och David blev ett par i romerska siffror. Hur snygg som helst. Så där kryptiskt snyggt. En tatuering ska verkligen betyda något. Vad skulle jag tauera in? Mitt födelsedatum känns lite ego. Jag menar jag vet när jag är född. Mitt och Robin datum är ingen höjdare, jag menar vi är unga, livet är långt och mycket kan häna. Djupt, men sant. Hoppas verkligen att det håller för han är bäst men ändå <3 Barn har jag inga och det finns ingen speciel symbol som betyder något för mig. Tåls att funderas på.


Kommentarer
Postat av: katta

håller me dej helt å hållet. de e inte lätt å komma på nåt fast man vill...hmm

2008-01-29 @ 13:01:27
Postat av: Angelica

haha, okej, det var jag som läste fel :)

2008-01-29 @ 13:14:46
URL: http://flisaflikka.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0