Tji fick vi

Norrland är Norrland och kom så alltid att förbli.
Faktum är att jag gillar det. Det må vara kallt, det må vara riktigt mycket snö men så är det också vinter. Slaskblaskt i Karlstad är ingen höjdare det heller. När jag kommer hit så är allt så lugnt, jag har inget jag måste göra, iget att skynda till. Jag bara är. Lovley!

Igår jag jag och mamma upp jättetidigt för att koka kaffe och steka pannkakor. Skulle bli strömavbrott, uppgraderingar av nätet skulle vara från halv tio till två. Skulle bli lite mysigt tyckte vi och gjorde i fixade i ordning för strömavbrottet. Men nej, nej det kom aldrig och vi kunde allt värma våra pannkakor.
Nej, nu ska jag fortsätta plugga!
Ha det bra kram
Kommentarer
Postat av: katta

gött me kallt eller?? hehe!! allt e då bättre än slask! Men du, tänkte bara fråga, har du betsällt matteböckerna?? för ja fundera på å göra de...båda två då antar ja...för va billigast på adlibris, kosta ca 357 för den stora å 140 för den lilla tror ja.. för vi skala ha båda??
ha de göttt!!

2008-01-10 @ 11:39:56
Postat av: soff

hälsa norrland från mig. tror att jag skulle trivas där faktist! saknar dig :)

2008-01-10 @ 12:21:59
Postat av: Frida

Ska jag göra, ska nog gå ut och skrika hej från dig inte för att någon skull höra men. Snart ses vi!

2008-01-10 @ 18:45:10
URL: http://fridaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0