Anledningar till att inte vara social en lördag

Malin har utflyttingsfest, flyttar till Borås om två veckor. Börjar om sex minuter, här sitter jag i mjukisbyxor och vill helst undvika folk. Upplever typ världens bästa vecka. Kan inte bli annat än snefylla ikväll.


1.
Någon så kallad vän (?) till min pojkvän har försökt använda vår kökslucka som kapsylöppnare vilket syns tydligt  förra lördagen då han hade förfest här hemma. Det var tio pers här alla spelar i samma innebandy lag, alla känner varandra. Ingen har sett något, ingen har gjort det.
In my ass. Vem fan är så dum i huvudet? Olyckor händer särskilt på fyllan, jag menar ett sönderslaget glas hit och dit är förståligt men inte fan är det okej att förstöra saker hemma hos folk medvetet. Det var ingen random fest med 40 pers utan tio killar som känner varandra. Blakk i huvudet är den som gjorde det i alla fall. Så svinigt. Är man så dum får man fan stå för det. Nu svär jag mycket men jag är så förbanad.

2.
Vi har haft inbrott i vårt fanskap till bil. Komentarer är överflödiga.



Men nu ska jag gå och göra mig iordning och hoppas på bättre tider
Kommentarer
Postat av: soff

lilla hjärtat. jag kommer och rycker upp dig på måndag ska du se! men hoppas du gör det själv i kväll först och främst :) SAKNAR DIG SÅ. SES SNART!

2008-07-19 @ 22:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0