Antikt

Dagen har spenderats i antikaffärer med Jennie.
Jag älskart! Jag letar fortfarande efter mitt drömskåp / byrå i antikvit.
Hittade ett i brunt som var hur fint som helst. Jag smälte. Små lådor och dörrar överallt. Såg smycken hänga ut och började möblera skåpet i huvudet. Tyvärr var det lackerat i brunt så det gick inte at få i vitt. Blir på tok för mörkt här hemma. Mer dagar kommer att spenderas i dessa affärer.

Sedan tog vi lite second hand också eftersom dagen var inriktad på det här gamla. Jag leter nämligen kort ljus jeansjacka. Hittade ingen men Jennie fick sig ett kap, skinnjackan Madonna designade för Hm för bara 200. Hur bra som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0