Damn

I feel som damn intelligent.
Hoppas jag stavade den meningen rätt annars blir det lite pinsamt.
Det första jag gjorde efter tentan igår var att gå och köpa en veckorevyn stil och en korsordstidning. Nu har jag all tid i världen att läsa. Låg på Skutberget och löste korsord med Linn och Sara förut. Känner mig så smart när jag kommer på något sådant där klurigt jag gått och tänkte på, får liksom en kick. hahah

Damn vilken underbar dag det har varit. Underbart väder. Vattnet var skönt. Meloner, jordgubbar och revbensspjäll gjorde det inte sämre. Burned nu. Härligt!
Kommentarer
Postat av: katta

Tack Frajda!

Du e snäll du!!

Behöver lite pepp nu, å då finns du där! Glad ja blir!

:)

2008-06-07 @ 19:05:28
URL: http://katie03.blogg.se/
Postat av: soff

hej babe. hur mår du? jag ligger i soffan och är råsjuk. min näsa rinner, mina öron dunkar och min hals typ dör :( längtar efter dig och vill kramas med dig NU. men det blir på onsdag. puss och kram

2008-06-08 @ 00:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0