Forever21 så funkar det

Äntligen har kläderna från Forever21 kommit.

För er som undrar var det inte så dyrt och krångligt som många tror. Man får max beställa 20 plagg. Vi gick ihop några tjejer i klassen och beställde fem var för att se hur det fungerade. Eftersom jag är så snäll delade jag med mig med två plagg till min syster.

Jag och min syster beställde kläder till ett värde av 480 kronor. På det tillkom frakt och tull på 360. Alltså gick kalaset allt som allt på 840 kronor. Ska tilläggas att vi kryssade i att beställningen var en gåva inte för att jag vet om det gör någon skillnad men.

För det fick vi:

♥  Tre linnen
♥  Ett nattlinne
♥  En kjol









När det gäller storlekarna är jag en small i Sverige , det är jag inte i USA. Small är den minsta storleken som finns på forever21. Köpte kjolen ovan i small, den är med dragkedja och alltså inte töjbar. Det finns inte en chans i världen att jag skulle kunna få på mig den även om jag gick ned i vikt. Min höftben lär knappast försvinna. Den är så underbart fin att jag ville se den användas så Sara fick den.

Gällande tiden gick det snabbt, vet inte exakt men mindre än två veckor. En tjej i klassen beställe från HM samtidigt forever paketet var framme snabbare

För att se kläderna Jennie beställde gå in på hennes blogg.

Det blir en beställning till senare i sommar. Jag älskar och gå och vänta på paket.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0