I love you, Ich libe dish, Zlatan Ibrahimovic

Hörde den låten i bilen med baby love förut. Bilen som förövrigt gick genom besiktningen idag. Känns helt ok.

Det gick ju bra för Zlatan och Sverige idag, det var kul.
Hoppas Sverige går långt för det är roligare och se då. TV:n här hemma lär vara uppbokade med fotboll juni ut och jag tycker det inte är så kul att se Norge - Polen matcher typ så jag hoppas på Sverige för min egen skull. Och för att det är mitt fosterland. Vore lite konstig om jag hejade på Österrike. Även om jag är en sympati människa som kan heja på lag för att det går dåligt för dem, eller för att de har söta fans.


Sara & Linn var här hos oss och tittade. Robin valde att stanna hemma och se matchen med oss (?)
Tror han gillade nivån på fotbollssnacket, särskilt efter Linn kom:

- Nämen vad rolig bollen är, den är rund!
Inga komentarer på den.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0