Life's a bitch

Underbart väder i helgen hörde jag. Mm, för jag har stannat inne med neddragna persinner och låtsats som det regnar med huvudet ner i fysikboken. Lovely. Allt tid jag inte har pluggat har spenderats på jobbet.
Jag är allt ett riktigt party.

Men på torsdag är det slut. Då är det dunderfest som jag och Astrid meddelade hela klassen.  Trodde vi. Tittade upp ur den underbara boken och såg att klassrummet var tomt. Lille neards.

Önska mig lycka till på tentan imorgon. Den börjar åtta så jag borde sova.

Spanks!
Kommentarer
Postat av: maja

jag kan muntra upp dig med att JAG buggade med mohammed på arena - TVÅ låtar.

jag fattar det inte ens själv egentligen. ahahha

2008-06-02 @ 21:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0