Dear neigbour

Ett av våra grannpar är pensionärer. Han är verkligen persionär. Detta kan förklaras med att de skulle få sitt kökrenoverat, i väntan på ny köksluckor skruvades de gamla ner men gångjärnen fick sitta kvar, de skulle passa även till de nya luckorna. När de nya lyckorna kom och skulle sättas upp snabbt och enkelt var gångjärnen nedskruvade och förklaringen de fick var att han var pensionär och inte hade så mycket att göra, han tänkte skruv tillbaka dem men trodde inte att han skulle få ny luckor så fort.

Igår träffade jag på denna granne i hissen. Vi små pratade lite, så där som man gör med grannar. Sedan kom vi in på om det var lyhört eller inte och jag frågade lite snällt om de brukade höra oss, och sa att det bara var att knacka på och be oss att vara tysta om så var fallet.
-Nej, nej vi hör er inte alls. Eller vi har hört er ha fest en gång. Han hade inte hört något alls i lördags och då var vi ändå tretton pers hemma. Sen fortsatte han men ni gav er så tidigt och blinkar som fan. Nästa gång kanske jag kommer in och hälsar på.

GÖRT!!!

Jag gillar glada pensionärisar. Skulle skriva det kortare men då blev det penisar och det såg inte allt för kul ut. Nu skrattar jag lite för mig själv haha.
Kommentarer
Postat av: katta

nej!! fan va coolt hehe!! gött
små å söta då kan ja tro hehe! lycka te me pajerna å kalaset!;)

2008-03-14 @ 14:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0