Det här motiverar mig

Nyss hemkommen från träning. Okej, då jag har sett Gossip Girl. Så bra, har redan sett alla avsnitt men de är ju så bra så jag måste se dem igen. Sen börjar ju Starter wife så jag blir väl sittande här. Hur tycker ni det verkar?
Tränade medel på friskis med Linn förut. Tog verkligen ut mig idag. förra gången körde jag lite på halvfart för jag trodde det jobbiga skulle komma på slutet men det kom ju aldrig så. Fortsatte dirket till gymmet sen och körde mitt program. Pumpade lite. haha. Läste i Metro om hur man ska träna som tjej; att man ska bli lite mer som killarna våga ta tyngre vikter och konditions träna även efter styrketräningen. Jag ger det ett försök. 
Det är sådana här bilder som peppar mig. Den brännan vore inte helt fel heller. 

336489-154
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0