Innerst inne finns det något gott

Innerst inne är jag nog en bra människa. Idag när jag var och handlade köpte jag värsta feting godispåsen inte till mig ens utan om det skulle komma några utklädda små barn till mig. Det är kravet, är de inte utklädda blir det fan inget godis.

Sen kommer den eviga frågan, vilken dag är det man ska gå påskkärring? I höstas sa min pappa till några barn att Halloween var förra veckan och de kunde glömma godis. Då höll jag på att dö. Ofta jag håller på att dö.

Tror det kommer att komma många barn till mig, lägenhetshus, många på en gång. Att jag aldrig tänkte på det när jag var liten. Tabbe där

Klicka för stor bild
Kommentarer
Postat av: Sara

Hur många gånger ska ja behöva säga att du ÄR en bra människa :D

2008-03-20 @ 11:27:37
Postat av: Lovisa

Åh det är härligt med påskgodis :D

Ja.. som du kan läsa så går det inte så bra.. eller jag ha rju gjort vissa framsteg.. jag har fakstikt lite mer komtroll över vissa impulser.. lägenhet blir det nog inte än.. jag kommer inte ha r¨d om jag ska studera till hösten(om det blir så)

du skrev :Åh, jag vill verkligen ha en egen. Hur många har ni hemma en eller två?"
Jag fattar inte vad du menar´:P . Jag är trög.. tell med.

O du.. varfrö skulel du vara en dpålig männsika? kram

2008-03-20 @ 12:04:50
URL: http://francesbean.webblogg.se
Postat av: Anonym

Man går påsk kärring på påskafton! Lördag asså!

2008-03-20 @ 18:54:02
Postat av: Frida

På vissa ställen i landet till exempel i Umeå trakterna går man idag. Dvs skärtorsdagen. That makes me confused

2008-03-20 @ 21:17:06
URL: http://fridaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0