Jag är så elak

Jo, minnsan. Idag har jag varit riktigt duktig. Var i skolan åtta och satte mig och pluggade. Det var hårt men jag fick en hel del gjort. Nöjd tjej. Gick dit själv också för att verkligen få något gjort. Att plugga i bibblan brukar vara mer socialt än effektivt. Jag gillart men känner verkligen att nu är det dags att ta tag i matten, så fick det bli. Ganska snart kom det en som inte att hade fattat att vi började vid tio. Babblade oavbrutet i tjugo minuter. Hade stor lust att säga åt honom att hålla käften men jag är av den trevliga sorten. Han fattade ganska snabbt att jag var måttligt intresserad och sa att jag skulle väcka honom när vi började. Han somnade bokstavligen.

Nu på eftermiddagen fixade jag insulin deligering till jobbet. Eftersom jag inte hade någon annan att sticka var jag tvungen att pröva på mig själv. Mitt blodsockervärde visar att jag inte har diabetes vilket känns skönt att veta. Slipper sprutor och sådant själv för fy tusan vad det är läskigt och det är knappast skönt heller. Nu får jag bara sticka andra och det ska nog gå, för jag är lite av den skadeglada sorten. moahaha. Det är som jag säger jag är en dålig människa. Men jag är medveten om det och jag jobbar på det. Eller inte...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0