Lite göbbiga är vi allt

Nu ligger vi här igen i varsin ände av soffan jag och min käresta. Har precis varit och köpt Beck, ni vet den man köper som man får med i aftonbladet. Eller ja får med och får med man får betela 59 spänn för den. Vi samlar nämligen för våran dvd-hylla ser så tom ut. Vi gick ner tillsammans till konsum och köpte bara den. Litte göbbiga är vi allt.
Igår var vi och tränade tillsammans, par som tränar tillsammans ser så töntiga ut. Vi brukar träna tillsammans, eller vi är på gymmet samtidigt men tränar inte tillsammans. Det gjorde vi igår. Varsin träningscykel, jag läste vanliga aftonbladet, han läste sporten. Ser så töntigt ut så jag håller på att. Jag är verkligen en riktig tönt. Tokmysigt är det dock!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0