Lycka till

Från och med imorgon börjar mitt nya nyttiga liv.
Så mycket godis som jag har ätit idag är inte bra. Så onyttig som jag är för jämnan är inte bra.




Vet inte hur många gånger jag har bestämt mig för att börja vara nyttig och träna ordentligt, men nu ska det bli av. Så här ska det gå till:

♥ Ta i mer när jag tränar, inte gå och små lala på gymmet. Stanna och prata och ha det allmänt trevligt. Läste att tjejer behöver bli mer som killar när de tränar för att träningen ska ge maximalt resultat, ta tyngre vikter och göra få repetitioner istället för att ta halva tungt och göra många repititioner. Inte för att bli biffiga utan bara mer slim.

♥ Konditionsträna mera. Gå ut och gå och springa mera. Är så trååååkigt nu när Sofie har flyttat och jag inte har sällskap.

♥ Vara nyttig under veckorna. Inget godis, ingen dricka. Utan spara det till helgerna.
Laga nyttigare mat, äta mer grönsaker och frukt.

♥ Ge åtta minuters programmet en chans. Mamma tipsade om det för ett tag sedan. Åtta minuter på morgonen, åtta minuter på kvällen. Ett program med övningar för hela kroppen som tydligen ska vara skitbra. Får se med det.


Lycka till Frida, ha det kul!
Kommentarer
Postat av: Anonym

har du bara ätiti godis idag??? haha ja har la käkat de jäkla påskgodiset fyra dar irad!! uuuh på de nu!!

2008-03-24 @ 16:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0