nu blir det så där argt igen

Nu blir det så här argt igen. Folktandvården står inte allt för högt upp på min lista. En tandläkare skulle ringa upp mig och boka en tid förra året men av personliga skäl glömdes jag bort, min journal försvann till och med. Visst hemska personliga saker kan hända men hon ska ändå sköta sitt jobb kan hon inte det ska en vikarie kallas in som kan göra det åt henne. Jag menar jag betalar juh multum till dem för de tjänster jag ska få. Skulle dit på torsdag men de ringde de och avbokade vid två idag frågade om jag kunde komma fyra idag istället. Jag hade inget bättre för mig så visst. Tjugo i fyra ringer de och avbokar jag var redan på väg dit fy fan vad arg jag blev. Sedan hade jag en tid för fyra veckor sedan som också blev avbokad nu har jag ingen tid alls. BRA DÄR. typ puss på er 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0