Nu ni

Idag fick friskis och svettis, Karlstad sig ett oväntat besök. Där har jag varit en gång förut. Den dagen de öppnade de nya lokalerna i Karlstad. Typ 10 år sedan kanske. Nej, jag har ingen aning. Gammal börjar jag bli som kan säga för 10 år sedan. Ett medelpass blev det. Svettigt? Ja. Satt fint. Nu ska jag nämligen komma igång igen. Tränade på gymmet igår för första gången på två veckor. Blev helt slut. Fick ha lägre vikter än vad jag hade när jag började träna där. Kändes inte alls bra. Idag svarade kroppen bättre. Jag är så sugen på att träna nu. har tränat riktigt mycket i år. Mår så bra efteråt och är så nöjd med mig själv.


336489-151
Kommentarer
Postat av: soff

hey baby! jag saknar dig mycket! kommer ju inte hem i helgen tyvärr :( tror att jag är ledig på schemat nästa helg men jag kanske ska jobba ändå så vi får se hur det blir :) men vi hörs älskling puss och kram

2008-03-05 @ 12:01:46
Postat av: Frida

Det gör vi! Trivs du på jobbet? Smsade i¨år, kom det fram? Saknar dig! pussgoding

2008-03-05 @ 13:20:04
URL: http://fridaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0