Perfekta mars

Jag är trött, riktigt trött men på ett sådant där härligt sätt. Fullkomligt slut i kroppen. Jag vet att jag har tagit ut mig max (okej, då inte riktigt men rejält) och kommer sova såååå gott i natt. Ska nog gå och lägga mig snart. haha. Började jobbba sju imorse och har varit igång sen dess. Jobbade till två. Skolan och föreläsningar klockan tre. Stan med Linn och Linn vid fem. Boxning på friskis och svettis vid sex sen dirket till hem till min älskade papi som fyller år idag. GRATTIS!

Ja, vi fyller år alla i ett svep. Tre stycken inom loppet av sex dagar. Klart man blir trött på tårta. När jag var liten brukade jag gå runt och fråga pappa om jag var den bästa födelsedagspresent han någonsin fått. Självklart tyckte han det. Frågan är om han fortfarande tycker det då den lilla skitungen Gustav föddes ännu närmare hans födelsedag. Självklart måste han tycka det. Det är ju något speciellt med första barnet ;)
Men påtal om att fylla år i mars igen. Alla gör det, nästan iaf. Väldigt många fyller år här omkring. Jag är född nio månader efter midsommar. Fint. Semester och grejer. Klart det görs mkt barn. Mars är en bra månad att fylla år i. Tidigt men inte först. Alldeles lagom. Jag är nöjd. Som om jag hade något val. Ska satsa på att få mina barn omkring mars. Bra att jag planerar men det är läääääänge kvar.
Kommentarer
Postat av: maja

haha jag planerar också mina tidigt. förutom den sista, den kan få komma i slutet av december bara därför att jag vill reta den.

2008-03-06 @ 22:27:30
Postat av: Frida

Hur många ska du ha?
Haha, som Sofie då som ska ha ett udda tal så en alltid blir utanför ;)

2008-03-06 @ 23:22:47
URL: http://fridaos.blogg.se
Postat av: KARLSTADSTREETSTYLE

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!

2008-03-09 @ 17:39:30
URL: http://karlstadstreetstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0