Tre is a magic number

Har irriterat mig som sjutton på att man aldrig har täckning på mobilen där det är mycket folk eller i typ stora byggnader. Har aldrig teckning bland annat  i mitt i city, sundsta, ibland inte på universitetet Skitjobbigt. På sådana ställen som man ofta behöver mobilen när man ska möta någon, men nej man får leta.
Ena av mina kära vänner jobbar i tre butiken, gav mig ett litet tips att om man då byter nät från trenätet till gsmnätet har man perre täckning sen. I like. Videosamtal är ändå inget jag ringer så ofta. Bara pappa som ringer till mig ibland och säger: Jag skulle bara kolla vad du har för dig och skrattar sen åt sin ordvits. 

Några andra av mina kära vänner flyttar till Norge. Med mitt abonemang är det riktigt snordyrt att ringa utomlands. Heltsjukt 3,50 i minuten för att ringa till Norge. Rena rånet.
Kommentarer
Postat av: TUMADRE

tack så mkt :)

2008-03-23 @ 22:27:05
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: TUMADRE

tack så mkt :)

2008-03-23 @ 22:27:15
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0