Felet liksom

Tjuvlyssnat roar mig lite för mkt just nu.
Sitter här och garvar högt, Robin frågade precis vad felet var på mig
Ja du, tåls att tänka på


En mamma med en bebis i en vagn och en flicka ~4 lastar av all sin packning från tåget. Mamman är märkbart stressad.
Flickan: Jag måste kissa!
Mamman: Snart älskling, vi måste bara ta alla våra saker.
Flickan: Men jag måste kissa nu, nu, NU!
Mamman: Ja, jo, jag vet, jag vet!
Flickan har benen i kors och börjar hoppa upp och ner.
Flickan: MAMMAAAAAAA!
Mamman: Ja, alldeles snart! Vi måste bara ha en vagn!
Mamman går och hämtar en vagn. När hon kommer tillbaka har flickan slutat hoppa.
Mamman: Så, nu går vi till toaletterna!
Flickan: Nu behövs det inte längre.
Mamman: Varför inte?
Flickan (eftertänksamt): Det är en hemlis!
Kommentarer
Postat av: Therese

hehe vad söt ;D tjuvlyssnatsidan är skit kul ju ;D

2008-05-21 @ 20:02:44
URL: http://mariathereseprathana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0