Tusen mil och tusen till, vi sitter i samma bil

Hej!

Jag är helt slut, helt galet. Vårens stora projekt lämnades in idag.
Mitt huvud är helt tom. När vi åkte hem förut var  vi på väg mot Bergvik innan jag insåg att jag glömt svänga av motorvägen. Skulle bara vilja ut och åka bil, utan att tänka, bara åka tills vägen tar slut. Typ. Sjunga "vi sitter i samma bil".


Synd bara att bensinen är lille dyr just nu. Har ta mig tusan inte råd. 27 spänn litern? Tackar!
Läs
här. Hur tusan ska folk på landet klara sig, det finns ju inga andra alernativ. Min lilla mamma till exempel.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej fin blogg :)!!

Kolla gärna in min pink ladies jacka om du har lust ;)

Hoppas att du haft en fin dag kram:)

2008-05-22 @ 20:34:50
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0