It's the final countdown



Imorgon är det torsdag, back to school för min del efter några dagar i sjukbädden. Första lektionen i Autocad architecture. Ska rita planritningar till våra lägenheter. Tror jag har en plan, har en plan. Kommer bli hur bra som helst. Åhh, jag bara längtar tills jag får börja jobba. Snart bara tre och ett halvt år kvar. haha. En bit kvar

Men gud vad jag drömmer om att en dag få rita mitt eget hus. Min hall där man ser rätt in i mitt stora kök med lantlig känsla fullt med folk, djupa fönster som man kan sitta i, stort badrum, klädkammare. Åhhhh

Fast samtidigt vore det guld att rusta upp ett gammalt charmigt hus. Vara gravid och måla i hängselbyxor.

Får se vart livet bär mig. Helt klart är att jag oavsett vilket hus jag bor i för allt i världen inte vill klippa gräsmattan. Tre val; grusgård, driftig man, bli rik och det fixar sig. Satsar på andra eller tredje alternativet.
Kommentarer
Postat av: Linn

haha vi har också precis börjat med cad, men för konstruktioner, fett nice!

2008-11-06 @ 14:50:41
URL: http://linngrahl.blogg.se/
Postat av: katta

haha ja gillar biten "vara gravid å måla i hängslebyxor" :P

2008-11-06 @ 16:18:16
URL: http://katie03.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0