Jag vill bo i din mobil

Okej? Du är inte välkommen. Vem vill bo i en mobil OCH vem vill ha en katt som slickar på skärmen? Ursäkta.

Betala för det dessutom. Jag trodde det var utdött. Vem betalar idag för en ringsignal eller skärmsläckare? Ge er. Fjantigt som sjutton. Ta en bild på något som betyder något, eller en enkel färg. Annars ställer jag gärna upp som modell om ni inte hittar något, jag kan skicka en snyggbils. Jag menar en katttunga? Blä


För er som är så sjukt töntiga att ni vill ha en katt i mobilen, kanske en ny logo så ger jag er här en länk
Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får en bild på mig om du vill ! ;D

2008-11-21 @ 22:12:54
Postat av: Jens

Hatar också den där reklamen.

Jävligt iriterande med en äcklig katt som slickar på en skärm.

Blir så iriterad att jag vill ta kniven och sprätta upp magen på kattjäveln!

2008-12-23 @ 02:55:01
Postat av: Anonym

Godnatt! :)

2008-12-23 @ 02:58:04
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Frida

hahah, det var väl kanske lite att ta i men irriterande är den :P

2008-12-23 @ 15:29:42
URL: http://fridaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0