Jag vill också på kryssning

Jag är nöjd med att klassen skall på kryssning och jag kanske inte kan följa med eftersom jag inte är 21. Dammmmmmmn, om en person över trettio har fullmakt för mig hela resan får jag följa med. Ingen av klassens + 30 vill med. Pappa kanske vill med. Ja, kanske tycker han det är jättekul att supa med 23 åringar. Jag dör!! När vi ska åka är jag 21 om mindre än tre månader. (115 dagar idag)Vi tar en kryssning du kan följa med på Frida, det finns ingen sådan kryssning.

Livet är allt bra orättvist bara för jag är en ambitiös (?) männsika som börjar plugga tidigt. Jag vill också på kryssning.

Men ha det så kul då! För jag är inte bitter! Min enda skadeglädje är att Katarina är 29 dagar yngre än mig så hon får inte heller följa med. Tjji fick du, eller banan. Maja?
Kommentarer
Postat av: katta

bara för vi får hänga me Bamseklubben på gran canaria å inte dom!!

2008-11-06 @ 22:22:14
URL: http://katie03.blogg.se/
Postat av: Maja

Banan! :D

2008-11-06 @ 23:07:28
URL: http://englastierna.blogg.se/
Postat av: soffipropp

haha men sluta gnäll. jag kommer inte ens in på dom roliga krogarna i oslo. jag är tonåring frida. nitton år. men lite goda news har jag. kommer hem tors natt och stannar till ons! FAN VAD MYSIPYS. jag saknar dig så in i bänkraden

2008-11-07 @ 00:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0