Kvällens idol

För er som inte såg idol drar jag det snabbt, så ni vet vad ni ska tycka:

Johan: Lilla söta Johan. Nej bra för att vara honom. Bra show. Sjöng bra

Lars: Lite stilla stående men han sjunger ju så bra. Den där helle, hello biten gör nog inte många om.

Anna: Hon blir alltid så stylad som hon vore ´30 +. Hon sjunger äckligt bra men jag tycker hon kan bli lite tråkig att titta på.

Robin E: Sjunger kanon men, bra uppträdande. Känns ibland lite krystad.

Robin B: Bra, bra trodde han skulle se mer obekväm ut. Tyckte han var bra idag.

Alice: Hon är så mycket på sen det gillar jag. Sen är hon sjukt mycket snyggare stylad än Anna. Samma stylist?

Kevin: Han är grym!


Jag tror Robin, Robin och Anna hänger löst och att en av Robirna (plural) åker. men vad vet jag?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0