Till tomten

På uppdrag av Tove

Tre hårda klappar

1. En dator som inte krånglar (läs en ny)
2. Spelet sequence
3. Mer glas, Orrefors intermezzo till min samling

Tre mjuka klappar
1. En gosig filt till soffan
2. Ett nattlinne
3. En hundvalp

Tre viktiga klappar
1. En filofax så jag kan planera mitt liv
2. Fortsättning på One tree hill
3.Ett bra 2009!



Det var lite tips till er alla som är i valet och kvalet om vad ni ska köpa åt mig i julklapp.Nu ska man utmanna folka att göra detta också, jag utmanar: Jennie, Maja, Linn, Katta Hanna & Frida + alla som känner sig manade
Kommentarer
Postat av: Maja

Maah, jag orkar inte. Jag önskar mig en solbränna - det får räcka.

Jag undrar om de fortfarande säljer det där spelet någonstans, för övrigt. Annars får du komma hem till oss anytime och spela.

2008-11-26 @ 21:02:52
URL: http://englastierna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0