Tack och bock

Nu sjunker nog min mobilräkning med mutum. Mannen har skaffat tre.

Trodde att vi inte skulle ringa varandra så mycket sen vi flyttat ihop. Värre än någonsin. Töntiga samtal, vuxna samtal. Köp toapapper, vad ska vi äta? Trodde aldrig jag skulle bli så tråkig. Vardagen tar över mig.

Nu har han äntligen skaffat samma som jag så nu blir det billigt. Jag ska telefonterra honom så fort han inte är med mig. Vara en riktigt jobbig flickvän som kräver stenkoll. För det är ju vem jag egentligen är. Förut har jag inte haft råd att vara den jag är men nu har jag det. Äntligen.

Nej, vi tackar gudarna för att jag inte är sådan. Men om toapappret är slut kan jag skicka sms till honom så han kommer med nytt istället för att skrika. Jag måste spara på min speciella sångröst


Han ska överösa mig med kärlekssms nu när det är gratis. Självklart.
Kommentarer
Postat av: Maja

Hahaha, värt!

2008-10-27 @ 22:02:33
URL: http://englastierna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0