Jag gör som Katta

Efter som jag är en sådan lamperson utan egna ideer


Dagens händelse
: träning för första gången på hur länge?
Dagens klädsel: t-shirt, shorts, leggings & kofta
Dagens låt: Black magic woman à  guitar hero
Dagens frisyr: Knuten
Dagens mat: Stuvade macaroner och fläsk
Dagens vill ha: Jackan jag spanade på idag
Dagens tv: Ingen alls faktiskt
Dagens hatobjekt: Orka hata jag är glad idag
Dagens sanning: disken sköter sig inte själv
Dagens motion:  en timme på gymmet
Dagens humör: Nöjd
Dagens borde: städa
Dagens planer: Sängen?
Dagens beroende: P-piller eftersom jaf letade som en idiot och kunde verkligen inte sluta efter som jag verkligen MÅSTE ha dem
Dagens tråkigaste: Hmms, hade tenta imorse inte allt för rockigt
Dagens personer: Månsson som fyller 20 om 17 minuter!




Johan och jag i lördags
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0