Vad är det för stad jag bor i?

Det är helt sjukt. Vad är det för stad jag bor i? Två mord i lilla Karlstad på mindre än en vecka.

Först ute på Bergvik, (läs Karlstads shoppingcenter) en man hade knivhuggit en annan. Stört tänkte man men de hade väl säkert något otalat med varandra. Igår fick jag reda på nej, så var det inte! Den mördade mannen hade ingen koppling till mördaren. Helt random.

En tjugoårig tjej kvävde sin pappa med en kudde i en villa i centrala Karlstad. Eftersom det i tidningen framgick både gatuadress och nummer var jag tvungen att kolla vart det var. Sen kände jag igen huset så väl men kunde inte placera det. Inte helt okej att det framgår om jag så tydlig om jag får säga mitt. Men nyfiken som man är, inte långt från mig. 500 m kanske. En tjugoårig tjej precis lika gammal som jag, sin pappa. Det är läskigt

Sen läste jag i tidiningen om ytterligarre en grej, våldtäckts försök i lördags natt vid tingvalla gymnasiet. Hon skulle hem från krogen. Ofta går jag själv hem, samma väg. Ska man vara rädd för att göra det?

Jag blir nästan rädd, nej jag blir rädd.

Kommentarer
Postat av: maja

helgalet. vad händer?!

2008-09-22 @ 17:03:19
URL: http://englastierna.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hörredu jag klurade ju ut att ni var i samma ålder. Har du någon koll på vem flickebarnet är?



Förresten, gå icket hem ensam, not gooodieee!

2008-09-22 @ 17:20:56
URL: http://jenniecarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0