tok



Ibland kan han vara ett riktigt pain in the ass men för det mesta är han tok bäst.

Jag hade planer på att vi skulle åka någonstanns, han och jag och bara ha det mysigt för honom nästa spellediga helg. Juluppeållet, tackar! Det är ju sjukt, mer tid åt tjejen säger jag. Nej, skämt å sido kollar vi nu på en helg i Stockholm när han har match i typ Västerås eller Uppsala. Någon som vet hur långt det är mellan Stockholm och Uppsala?


Nu tycker jag att det är dags för honom att komma hem från sin träning så jag kan få kvällsfika sällskap
Kommentarer
Postat av: katta

hehe tar ca 20 min me tåg mellan u-sala å sthlm...har ja före mej :S inte helt hundra dock. så de e inte så långt!

2008-09-26 @ 11:13:19
URL: http://katie03.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0