A new week is coming up

Jag gillar rödadagar. De får veckan att kännas så mycket kortare. Två ynka skoldagar denna vecka, för på torsdag bär det nämligen av till Sälen. Jag har dyngsnygg skidutrustning, (läs tack Madde) helt okej skidutrustning men lär knappast åka bättre för den sakens skull. Som tur är finns det andra saker att roa sig med i en skidort. Mat, afterski, ja, ni vet sådana saker som jag är bra på.

Denna veckan är veckan då svaren från tentaperioden måste komma ut. För en är jag kolugn, den andra blir jag lite kissnödig bara jag tänker på. Jag menar minuspoäng? BBBLÄÄÄÄ!



Mörkt hår? Upplever det inte så mörkt som bilden visar. Nu är utväxten sådana att det är dags att välja om det ska slingas eller tonas. Ljust eller mörkt?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0