Give me love love love

Hej kompis det går bra nu!

  • Nya träningsskor, ännu mer träning har det blivit.
  • Balkongerna har kommit till nya lägenheten, man ser färdiga kök om man går förbi och jag längtar galet. Åker buss in till stan varje dag efter skolan för att titta. Tönt, men inte långt kvar nu!
  • Färjestad vann sin tredje match idag. Jag och Jennie var där, superspännande. Imorgon ska jag dit och då tar de hem det!!! Hoppas jag verkligen för på torsdag ska Jennie gå ned på knä för Lee Goreen.
  • Satt på balkongen hela eftermiddagen och pluggade matte. Åhh, vad underbart det var. Älskar våren!
  • Pengar tillbaka på skatten
  • Världens bästa pojkvän som alltid finns när jag behöver honom
  • Kinabiljetterna är bokade!





Kina toalett
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0