ÅHHH tack expert. Riktigt mycket tack




Jag är skogstokig!!!!! Åh jag är så arg. Det är så typiskt.  Min kamera slutade fungera i Kina, några knappar bara helt plötsligt. Inte ett garanti fel. 800 spänn att laga. För en kamera man idag köper för 1000 kronor dessutom är den ett år gammal.

Det värsta är inte det, utan att de gick att ta kort med kameran. Enkla kort utan att ända någon inställning så det blev inte så bra kort, men ändå. Jag frågade klart och tydligt när jag lämnade in kameran på expert där jag köpt den om de här inte är ett garantifel vad kostar det då? "Ingenting, då får du ett kostandsförslag om du vill laga kameran annars får du tillbaka den" Vill du ha tillbaka kameran nu kostar det 500 kronor. Inte helt okej. Jag är så galet arg. Har ingen större lust att lägga pengar på en ny kamera.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0