Just annother tuesday

Jag och hjärtat firar fyra och ett halvt år idag. Detta friades såklart, middag på ankan. 


Håller på och bläddrar i bilder från Kina. Imorgon ska och Björn nämligen hålla låda. På lärarnas kick off ska vi berätta om Kinaresan. Kan vara skönt att ha något att ta stöd mot då eftersom vi inte hinner öva. Kommer nog att gå bra. Efteråt väntar vi tre rätters på stadshotellet, tackar! Fler bilder kommer jag lovar, måste sortera först.







Mycket prat om mat i det här inlägget så jag undrar fisk till middag någon?
Kommentarer
Postat av: katta

åh, så de blev ni som fick prata! Lycka till! =)

åh grattis förresten!



see ya soon

2009-08-19 @ 10:13:19
URL: http://katie03.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja, Stefan ringde i måndags och då kunde jag inte säga nej. Thanks! Skulle vara 100 pers så det lär nog behövas.



Ses snart!

2009-08-19 @ 11:53:37
URL: http://fridaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0