Havet är djupt

Nu är det snart läggdags för mig. Jobb väntas imorgon med. Sedan är det ledigt. Underbart. Nästan två veckor innan skolan börjar. Mums. Damn vad jag ska sova.

Nya året börjar dock med en Ålandsresa. Ska bli riktigt mysigt, mamma, mormor, Marin och Kerstin står för sällskapet. En överraskning för mig, riktigt kul. God mat och förhoppningsvis lite fynd i Tax freen. Ska bli skönt att komma bort.



Sist jag och Martin var på kryssning, fyra år sedan. Nu är lillkillen större än mig åt alla håll. Knäcker mig att jag inte kan brotta ned honom när jag vill. Tur att jag har Gustav.
Kommentarer
Postat av: katta

Åh va mysigt de låter!

Ha ett gott nytt år på dej!

2009-12-30 @ 23:28:50
URL: http://katie0330.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0