Kamera

Var hos pappa i lördags som köpte en ny systemkamera, läste på Carins blogg att hon också köpt en. Nej, nu är jag inge lite avundsjuk eller så. Min kamera gick ju sönder i Peking. Eller sönder och sönder det enda som funkar är att ta kort men inga inställningar kan ändras. När kameran var inställd på medelkvaliet när den gick sönder betyder det ganska dåliga bilder eftersom det inte är någon superkamera vi pratar om. Nu står jag i princip helt utan kamera eftersom jag får bättre kort med mobilen.

Jag vill också ha en ny kamera. Kanske inte en systemkamera för jag kan verkligen inte med dem, vilket jag skulle vilja. Har kollat på långzoom ett tag för flertalet hade sådana i Kina och fick riktigt bra bilder. En mycket enkarekamera. Men jag vet inte, och student på det.

Någon med erfarenhet av långzoom? Vad tycks

Kanske kan bli en examenspresent till mig själv till sommaren?


Den här långzoomskameran finns att köpa på netonnet.
Kommentarer
Postat av: katta

precis min tanke de där me systemkamera i examenspresent =) fast + en fotokurs då för expert e man ju långt ifrån hehe!

trögt att den e så paj såhär i juletid du...

2009-12-21 @ 17:20:47
URL: http://katie0330.blogspot.com
Postat av: Frida

När vi är klara ska jag banne mig unn unn unna mig massor, fotokurs blir!



Ja det är inte alls kul :(

2009-12-21 @ 18:13:49
URL: http://fridaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0