Skogstokig

Här sitter en riktig bitterfitta idag. Någon som tydligen inte har möjlighet att laga egen mat snodde min matlåda i skolan idag.

  • Om det är så att du inte kan erbjuder jag en kurs här hemma i mitt kök.
  • Har du inte råd tipsar jag om nudlar finns i många olika smaker.

Sen gick ett par av mina favoritjeans sönder idag. Inte heller kul. Kanske ett tecken på att det är dags för en rejäl shoppingtur snart.

Nu ska jag iväg på för att låta bussy möte. Kan man väl egentligen inte kalla det men jag vill låta viktigt. Sen blir det träning lite aggrissioner måste tas ut.

Kommentarer
Postat av: Sara

Äntligen skriver du igen ! :) Men jävlar vilken idiot, va pinsamm !! Saknar dig hjärtat !

2009-12-09 @ 11:07:01
URL: http://metrobloggen.se/saraprieditis
Postat av: Frida

Jag får mina ryck ibland ;)



Skoja inte. Börja sätta lås på maten.



Snart ses vi!!!

2009-12-09 @ 22:30:03
URL: http://fridaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0